مصاحبه آرشیو خبر ها
مصاحبه ای خاص از بالاک ستاره ی فوتبال آلمان ! دلیل حذف امره را نمی دانم ؟!

مصاحبه ای خاص از بالاک ستاره ی فوتبال آلمان ! دلیل حذف امره را نمی دانم ؟!

میشائیل بالاک ستاره ی سابق فوتبال آلمان امروز در مصاحبه ای ویژه شرکت کرد و در مورد تیم یوونتوس ایتالیا و شرایط این تیم صحبت کرد که در ادامه خلاصه ی آن را با هم خواهیم خواند:

 

مطمئناً فردا طرفدار بایرن لورکوزن هستم. همیشه یک تیم قدرتمند و خطرناک بوده و می خواهد توپ را به گردش درآورد و این موضوع کار را برای یوونتوس سخت خواهد کرد.

 

وی افزود:

 

مطمئناً یوونتوس برای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا در تلاش است. آنها همیشه یکی از شانس های اصلی هستند، تیم بعد از آخرین نقل و انتقالات بازار قوی تر شد. تجربه، کیفیت عالی و قدرت زیادی در این تیم برای قهرمانی در اروپا وجود دارد.

 

بالاک به امره جان پرداخت و گفت:

 

من نمی دانم که چه عاملی منجر به محرومیت وی در لیگ قهرمانان اروپا شد، امره بازیکن خوبی است. من واقعاً این موضوع را باور دارم، زیرا در غیر این صورت باشگاهی مثل یوونتوس سال گذشته برای خرید او، آن همه کارها را انجام نمی داد.

 

بالاک افزود:

 

من دوستان ایتالیایی زیادی دارم، بنابراین ما اغلب مسابقات ایتالیا را تماشا می کنیم. فکر می کنم لیگ قوی تر و متعادل تر باشد، رقابت بسیار بالا گرفته و مطمئناً یوونتوس، ناپولی و اینتر می توانند برای پیروزی در سری آ با هم رقابت کنند. سپس چندین تیم جالب وجود دارد. آنها می توانند کیفیت خود را به ویژه در سطح بین المللی به همه نشان دهند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: